Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • То ясно че оспамихме яко темата,но поне да питам.. .Защо подяволите пука глави 2.4
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Двигателя при 159 е от олекотен тип.
      Променена маслена система и самата ѝ конструкция. Заради това и самата глава е по-различна.
      Лично за мен от тази проба да олекотят нещата са се насрали и съответно имат въпросния проблем.
      Точно заради тези промени няма да видиш тези симптоми при стария модел двигател монтиран в 166-ца или 156-ца да речем.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        Двигателя при 159 е от олекотен тип.
        Променена маслена система и самата ѝ конструкция. Заради това и самата глава е по-различна.
        Лично за мен от тази проба да олекотят нещата са се насрали и съответно имат въпросния проблем.
        Точно заради тези промени няма да видиш тези симптоми при стария модел двигател монтиран в 166-ца или 156-ца да речем.
        Еднотипно ли е при 2.4 преди 2008 и след олекотяването след 2008?
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
        Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
        Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

        Comment


        • Да.
          След средата на 2009-та година правят модификация в главата и тези глави не би трябвало да страдат от въпросния дефект.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Двигателя при 159 е от олекотен тип.
            Променена маслена система и самата ѝ конструкция. Заради това и самата глава е по-различна.
            Лично за мен от тази проба да олекотят нещата са се насрали и съответно имат въпросния проблем.
            Точно заради тези промени няма да видиш тези симптоми при стария модел двигател монтиран в 166-ца или 156-ца да речем.
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Да.
            След средата на 2009-та година правят модификация в главата и тези глави не би трябвало да страдат от въпросния дефект.
            Олеле майко....убедих се, че спора наистина е бил безсмислен
            В грешка си, само това ще ти кажа.
            И в двата поста
            Mercedes ML 63 AMG 07'
            159 TI 2.4JTDm SW 09'
            156 2.0 20V Turbo
            VW Phaeton 3.0 TDI 09'
            sigpic

            Comment


            • Бо, пич моите уважения, но май тиимаш проблем с главата.
              моята каляска с мен игориво е 1870кг...и ми гори градско 9.5, извън 6-6.5-7 според зависи стила ми.

              Стига с тая глава, аз лично знам 2-3 колеги са се оплакали, и съм сигурен, че главата се е спукала от друго, и е имало причина.
              159 е страхотен автомобил, и обслужването й не е скъпо, стига се жалва, като дори не си поддържал такава. Щах да те разбера ако си сменил куп части на твоята лична.
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                Бо, пич моите уважения, но май тиимаш проблем с главата.
                моята каляска с мен игориво е 1870кг...и ми гори градско 9.5, извън 6-6.5-7 според зависи стила ми.

                Стига с тая глава, аз лично знам 2-3 колеги са се оплакали, и съм сигурен, че главата се е спукала от друго, и е имало причина.
                159 е страхотен автомобил, и обслужването й не е скъпо, стига се жалва, като дори не си поддържал такава. Щах да те разбера ако си сменил куп части на твоята лична.
                Щом и ти имаш 2-3 колиеги, има ли смисъл да продължаваме нататък?
                И съм сигурен, че на всички обезглавени главите им не са били виновни, а колите им не са били кошници, както се изказаха.
                Тръгне ли да се търси оправдание за нещо, винаги може да се намери такова.
                Я сега кажи колко приятели имаш със спукани глави на 2.4 10 клапанов мотор или на 166-ца и 156-ца?

                V_A_N_K_A_T_A, обади се във Фиат и им кажи, че ония са в грешка, а не аз. Да не мислиш, че аз съм си измислил сервизния бюлетин.
                Хайде със здраве и наистина спора очевидно е излишен.
                Карай си самолета и не се впрягай толкова. И стискай палци да не сменяш пак глава.
                Last edited by BO; d.m.y г., 12:33.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • Ако наистина се забелязва зачестено пукане на глави от определена серия, то най-вероятно това се дължи на конструктивни промени по тях. Но те едва ли са правени с цел олекотяване.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Ако наистина се забелязва зачестено пукане на глави от определена серия, то най-вероятно това се дължи на конструктивни промени по тях. Но те едва ли са правени с цел олекотяване.
                    Главната цел е била олекотяване. Демек от конструкцията на двигателя да се отнеме максимално материал, за да се сведат разходите колкото се може по-ниско. Дори и блока на тия Алфи е по-различен с доста модификации.
                    Но няма как - света се развива и икономията е главен движещ фактор.
                    И не говоря точно за 159-ката, а за този "нов" 2.4 двигател, който както споменах вече не е онова желязно чудовище от миналото, което да успееш да го счупиш трябва да имаш голям талант.
                    Тука караш и се молиш нещо да не изцвили в двигателния отсег. Не, че е проблем - всичко се прави. Ама лаврите, че жтд-то е здрав, в този случай въобще не са в сила. Стана си и този класически масов дизелов двигател с доста болежки, които излизат наяве.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                      Щом и ти имаш 2-3 колиеги, има ли смисъл да продължаваме нататък?
                      И съм сигурен, че на всички обезглавени главите им не са били виновни, а колите им не са били кошници, както се изказаха.
                      Тръгне ли да се търси оправдание за нещо, винаги може да се намери такова.
                      Я сега кажи колко приятели имаш със спукани глави на 2.4 10 клапанов мотор или на 166-ца и 156-ца?

                      V_A_N_K_A_T_A, обади се във Фиат и им кажи, че ония са в грешка, а не аз. Да не мислиш, че аз съм си измислил сервизния бюлетин.
                      Хайде със здраве и наистина спора очевидно е излишен.
                      Карай си самолета и не се впрягай толкова. И стискай палци да не сменяш пак глава.
                      2-3 колеги от форума, не ги познавам. 2,4 210кс не знам за нито една която да е имала проблеми.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • Се тая коя колко коня е и т.н., но лафа дизелите са "пословично здрави" съвсем не беше на място
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          Главната цел е била олекотяване. Демек от конструкцията на двигателя да се отнеме максимално материал, за да се сведат разходите колкото се може по-ниско. Дори и блока на тия Алфи е по-различен с доста модификации.
                          Но няма как - света се развива и икономията е главен движещ фактор.
                          И не говоря точно за 159-ката, а за този "нов" 2.4 двигател, който както споменах вече не е онова желязно чудовище от миналото, което да успееш да го счупиш трябва да имаш голям талант.
                          Тука караш и се молиш нещо да не изцвили в двигателния отсег. Не, че е проблем - всичко се прави. Ама лаврите, че жтд-то е здрав, в този случай въобще не са в сила. Стана си и този класически масов дизелов двигател с доста болежки, които излизат наяве.
                          Ти разполагаш ли с обективни доказателства в подкрепа на тезата ти за олекотяването ?

                          Иначе, ако просто ще си разсъждаваме, то от конструктивна гледна точка аз се сещам за някои доста по-вероятни мотиви пред икономията на 100 гр. алуминий. Като например - портване, постигане на по-добър температурен режим, подобряване на мазането и пр.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:58.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                            2-3 колеги от форума, не ги познавам. 2,4 210кс не знам за нито една която да е имала проблеми.
                            Колега,спориш с хора,които не карат и поддържат в момента такива коли.Не знам за сервизния бюлетин на Фиат ,ама в сервиза на Алфа Ромео във Варна не са чували за "огромния" проблем "пукане на глави на 2.4".
                            159 SW 2.4 Jtdm 2007
                            156 TS 1.8 1999
                            Avensis SW 2.2 D4D 2011

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от svetlin pilev Покажи съобщение
                              Колега,спориш с хора,които не карат и поддържат в момента такива коли.Не знам за сервизния бюлетин на Фиат ,ама в сервиза на Алфа Ромео във Варна не са чували за "огромния" проблем "пукане на глави на 2.4".
                              Аз съм чувал за сервиза на Пинифарина във Варна, той ли е сервиза на Алфа Ромео ?
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • Прегряване на двигател, в следствие на неработещ затворен термостат. Това си мисля е основния проблем.
                                Във Варна, има и официален сервиз на АР.
                                sigpic
                                Gulfstream G650 with Italian design...

                                Comment

                                Working...
                                X